duminică, 1 aprilie 2012

Review Paleta Sleek Oh so Special

Aceasta paletuta am castigat-o la concursul organizat de Goldandsilversparkles  acum o luna si pe aceasta cale tin sa ii multumesc!Paleta este superba si de aceea cred ca este cea mai folosita dintre toate trusele mele de makeup.Stiu ca sunt multe reviewuri despre ea dar vreau sa mi spun si eu parerea in privinta ei.
 Prima data sa v-o arat:
                 

Ingrediente: mica, talc, paraffinum liquidum, magnesium stearate, ethylhexyl palmitate, dimethicone, propylparaben, methylparaben. May contain: titanium dioxide (CI 77891), ultramarine (CI 77007), yellow iron oxide (CI 77492), iron oxide (CI 77491/2/9), hydratedchromium green (CI 77289), manganese violet (CI 77742), red iron oxide (CI 77491), blue 1 lake (CI 42090:2), black iron oxide (CI 77499)



Ce imi place la ea :


* Faptul ca o poti folosi atat pentru machiaje de zi cat si pentru machiaje de seara intrucat culorile variaza de la un bej albicios pana la un gri inchis, mov metalic si chiar negru.
* Imi place ca in cele 12 culori gasesti  atat nuante mate cat si sidefate, puternic pigmentate
* Cantitatea de fard dintr-o pastila este de 1.1gram ( O am de o luna si am folosit-o aproape in fiecare zi, si totusi nu se observa acest lucru)
*Rezistenta lor este destul de mare chiar si fara primer. Fara primer rezista cam 6 ore, iar impreuna cu primerul de la Essence I love Stage poate rezista pana la 10 ore.
 * Punctele in plus care ii revin paletei cred ca ar fi: aspectul mat elegant al carcasei, oglinda(destul de maricica) si aplicatorul cu doua capete care vine o data cu paleta(desi eu aplic fardurile cu alte pensule)
* Paleta o puteti achizitiona de pe MyaShop la pretul de 35 de lei.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...