luni, 2 aprilie 2012

2 cm in minus dupa Primul tratament Corporal Frio Shock


 Va povesteam zilele trecute despre tratamentele  corporale incercate de mine si despre faptul ca vineri voi mai incerca un tratament numit Frio Shock cu benzi elastice.
 La inceputul sedintei am facut urmatoarele masuratori :


* Talie 65 cm
 * Solduri 79 cm 
 *Pulpe 91cm
 * Picior 34 cm

     Mi-a fost aplicat un termo gel cu efect de incalzire, apoi mi-au fost infasurate pe corp acele benzi elastice care au fost tinute anterior 30 de minute in gelul FrioShock diluat cu apa. In mod normal este obligatoriu sa stai 30 de minute  in aceste benzi, dar cu cat rezisti mai mult cu atat mai bine. Eu am  stat 45 de minute si in acest timp am simtit o senzatie de frig usor pana la frisoane si zic eu... ca a meritat .Iata masuratorile de dupa impachetare:

       *Talie 64 cm
       *Solduri 77cm
       *Pulpe 89cm
       * Picior 33cm


La sfarsitul acestui tratament este obligatorie hidratarea pielii prin masaj si eu am ales un masaj anticelulitic. Eu una, sunt multumita de rezultatele acestei impachetari, iar saptamana viitoare voi incerca impachetarea cu alge marine care este minunata pentru slabire si celulita. La fel ca la impachetarea cu gelul Frioshok vezi rezultate de la prima sedinta. Voi reveni cu impresii dupa sedinta de impachetare cu alge.

Pret aproximativ pentru o sedinta Frio Shok = 60 de lei

Voi ati incerca acest tratament?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...