marți, 3 aprilie 2012

Braun Silk-épil 3


Pentru ca ma tot plangeam ca epilatorul meu nu mai este bun, astazi am primit cadou de la prietenul meu o noua " jucarie" : epilatorul Braun Silk-Epil 3 si cum am ajuns acasa l-am si incercat putin .

Prima impresie este una foarte buna, prinde si firele de par micute(o sa il mai testez peste o saptamana, doua deoarece acum eram proaspat epilata si nu aveam cum sa observ eficacitatea lui.






Ce spun ei : 

  * Epilare fina si delicata pentru o piele catifelata de durata
  *Epilatorul Silk-epil 3 a fost conceput pentru o epilare usoara si delicata.Sistemul sau de epilare cu 20  de pensete indeparteaza parul de la radacina lasand o piele fina care dureaza saptamani intregi.
  * Recomandat de dermatologi: Promisiunea Braun Silk-epil 3 pentru o epilare delicata : cu caracteristici adaptate pentru a face epilarea clasica si comfortabila

Ce imi place la el :

  * Faptul ca are 20 de pensete si asta permite smulgerea si celor mai mici fire de par
  * Personalizarea vitezelor : pentru facilitatea utilizarii, puteti alege viteza 1 pentru o epilare usoara cu gradul de durere mai mic sau 2 pentru o epilare eficienta .
  *Are 2 role mici de masaj care aluneca pe piele inainte si dupa trecerea pensetelor si..cred ca asta atenueaza durerea.
Voi reveni cu pareri dupa o folosire mai indelungata a lui :)


Daca va intereseaza acest produs, am vazut ca in Carrefour este oferta la 100 de lei .


Voi ce epilatoare folositi? Cum vi se pare acesta?

















  
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...