sâmbătă, 31 martie 2012

Preferatele lunii Martie

  Pentru ca suntem in ultima zi a lunii martie se cuvine sa fac o postare "Preferatele lunii"  prin care sa va prezint produsele cele mai folosite de mine in aceasta luna. Martie a fost o luna destul de bogata pentru mine in privinta cosmeticelor; dar sa nu mai pierdem timpul si sa trecem la treaba :

         
* In ordinea asezarii lor, incepem cu rujul Revlon , Super Lustrous Lipstick. L-am primit cadou de 8 martie si de atunci l-am tot folosit. Nuanta sa este 425 Softsilver Red( in realitate este un roz spre corai )

 * Urmatorul produs este balsamul de buze de la Nivea, Fruity Shine. Imi place ca hidrateaza foarte bine buzele, de aceea il port tot timpul cu mine :) Nuanta sa este Pink Guava


 * Fondul de ten Burjois Flower Perfection a fost destul de bun pentru mine in prima jumatate a lunii. Imi place ca are o acoperire destul de buna( medie spre mare)Nu imi place faptul ca pe fata are un efect "pudrat" .Am spus ca a fost bun pentru mine in prima jumatate a lunii deoarece,  la inceput mi se potrivea perfect ca nuanta fara sa lase acel efect de masca... dar acum arata destul de ciudat :(

* Primerul Prime Time de la bareVitamins este pe locul 1 as putea spune.Fara el nici un fond de ten nu mi-ar rezista mai mult de 3-4 ore pe fata. Il am de 3-4 luni dar abia jumatate din cantitate e consumata si are doar 30 ml! Pe acesta vi-l recomand din suflet.

 *Blushul Perfect Blush de la Oriflame l-am primit zilele trecute de la o prietena.Imi place faptul ca lasa un finish natural si... zic eu ca are si un efect iluminator.Nuanta sa este CLASIC ROSE


 * Fardul de sprancene Shisheido ..La inceput nu imi placea deloc si imi parea rau ca am dat ceva banuti pe el ...dar de ceva vreme am inceput sa il folosesc mai des si a inceput sa mi placa.Imi place faptul ca are 2 nuante pe care le poti combina pentru a ajunge la nanta potrivita. Nuanta sa este BL1 Black Noir


 *Oja magnetica Flormar.Prima data am vazut un review despre ea pe blogul lui Miu Miu .Mi s-a parut interesata si am vrut inca de pe atunci sa mi-o cumpar.......dar de fiecare data uitam; asa ca am primit-o cadou de la prietenul meu. Nuanta pe care mi-a luato el este MG 07 ( Daca va intereseaza pot face un NOTD cu ea)

 * Pudra Compacta NYX. Am primit-o cadou la achizitionarea revistei Cosmopolitan si imi place foarte mult. Am folosit-o cam de 10 ori pana acum, dar pentru un efect mai natural trebuie sa astept venirea verii, deoarece eu am tenul deschis la culoare si se vede destul de ciudat.Nuanta sa este 05 Champagne

 *Primer ochi Essence I Love Stage . Nu am incercat foarte multe primere de ochi de aceea nu am cum sa fac comparatie intre el si altele, dar pentru mine e destul de bun. Cu ajutorul lui fardurile imi rezista cam 7-8 ore.

 * Tus lichid Essence I love Style .. De cand am inceput sa ma machiez foloseam tusul lichid..stiu ca nu este foarte ok , dar m-am obisnuit asa mult cu aspectul pe care il da, incat atunci cand nu folosesc mi se pare foarte ciudat. Imi place ca pensulica sa este foarte flexibila, culoarea este intensa si impreuna cu primerul rezista pana la 8 ore pe ochi.

  * Pudra Traslucenta Essence  Fix& Matte . Nu stiu daca o folosesc bine sau nu, dar eu o aplic la sfarsit pentru a fixa machiajul. Imi place ca matifiaza si nu incarca tenul. Desi are 15,5 grame o am de ceva timp dar nu se observa  faptul ca am folosit-o.

   * Ultimele sunt Servetelele Matifiante de la Essence Club Sun. Acestea le-am folosit doar de 3 ori dar ador efectul lor. La anumite evenimente am fost nevoita sa stau mai mult de 10 ore si tenul meu deja incepea sa luceasca. Avand aceste servetele am remediat aceasta problema imediat ...si ghici ce? Nici nu se observa faptul ca am remediat ceva.. :)

   Daca vreti sa vedeti vreun  review pentru un produs , doar spuneti-mi ! 

Pupici
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...