vineri, 30 martie 2012

Review sampon + balsam cu bere Manufaktura






Cu ceva timp in urma am participat la concursul organizat de Beauty by Jules  si Manufaktura si din fericire am fost aleasa printre castigatoare. Premiul meu a constat intr-un sampon cu bere, un balsam cu bere si un burete loofah.
Am fost mereu in cautarea samponului care sa indeplineasca intradevar ceea ce promite si acesta chiar a facut-o.


   Sampon cu bere Manufaktura


Ce spun ei :


* Sampon cu bere pentru un par sanatos si stralucitor. Aplicati un volum adecvat de sampon pe parul ud si masati sa faca spuma. Clatiti bine si daca e nevoie repetati.
Ingrediente: Aqua, Beer, Sodium Laurenth Sulfate, Cacamidropopyl Betaine, Cocamide DEA, Sodium Chloride, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Benzophenone, Benzyl Alcohol, Methylsothiazolinone, Methylchloroisothiazolinone, Pearl Extract 



Ce cred eu : Cel mai mult imi place la el mirosul si faptul ca nu trebuie sa folosesti foarte mult pentru o spalare . Simti intradevar ca iti curata parul in profunzime. La primele utilizari il adoram; imi lasa parul moale si stralucitor dar acum parul mi-a devenit cam rigid si fragil .
Pe o scara de la 1 la 10, acest produs primeste nota 8



Balsam de par cu bere Manufaktura


Ce spun ei :


* Balsam de par cu bere pentru un par sanatos si stralucitor. Aplicati un volum adecvat de balsam pe parul spalat. Lasati 2-3 minute si apoi clatiti bine
 * Ingrediente: Aqua, Beer< Cetearyl Alcohol, Dipalmoyfettyl Hydroxyethylmomium, Methosulfate, Ceteareh-20, Methylisothiazilinone,Pearl Extratct


  Ce cred eu:


*  Mirosul este la fel de incantator ca la sampon. Desi il am de o luna nu am folosit foarte mult din el deoarece eu aplic balsamul doar pe varfuri. Nu stiu exact ce mi-a facut parul asa rigid si fragil, dar trebuie sa fie ori balsamul ori samponul.
  Pe o scara de la 1 la 10, acest produs primeste nota 8.


Voi ce produse folositi pentru par?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...