marți, 10 aprilie 2012

Papuceii de la Zorile

 Spre surprinderea mea, azi mi-au ajuns papuceii de la Zorilestore.ro .Sincer nu credeam ca voi fi admisa in aceasta campanie deoarece nu am blogul de foarte mult timp, dar am incercat si sunt bucuroasa ca am facut-o.
  Ieri dimineata m-a sunat o doamna de la Zorile, pentru a-i confirma numele si pentru a ma anunta ca imi va fi livrat azi coletul. Eu mi-am dorit aceasta pereche de papuci si nu regret pentru ca este absolut superba :

        Imi place ca sunt foarte comozi , nu au talpa rigida si imi place ca acea bereta dintre degete este moale deoarece am avut ceva probleme( bataturi) din cauza acestui lucru. Marimea aleasa este 35/36.
        Cei de la Zorilestore.ro au in prezent o super oferta. La orice produs ales,comandat de pe Zorile aveti cadou o pereche de papuci . Merita sa aruncati o privire pe siteul lor.

Voi ce papucei ati fi ales?      
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...