luni, 9 aprilie 2012

Tenul mixt + O mica Surpriza oferita de Miu Miu

   Orice fata a avut sau are probleme cu tenul, de exemplu eu am  tenul mixt cu tendinte de ingrsare in zona T de cand ma stiu. Mereu m-am confruntat cu luciul fetei, pori dilatati sau alte imperfectiuni.  Nici un fond de ten nu imi rezista mai mult de 5 ore pe fata(asta in cel mai fericit caz) si sa nu mai vorbim despre vara cand tenul incepe sa luceasca dupa 2 ore. Cu toate tratamentele faciale nu am reusit sa rezolv aceasta problema a tenului meu. De aceea m-am decis sa particip la campania oferita de Miu Miu in colaborare cu Vichy.Mai multe despre campanie aflati  aici.





           Ei premiaza 12 fete : 6 cititoare si 6 blogerite cu noua crema cu efect total pentru tenul cu probleme Normaderm. Crema ar trebui aplicata seara si dimineata dar ar putea fi folosita si ca o baza de machiaj.
      Noua crema cu efect total pentru tenul cu probleme de la Normaderm promite sa rezolve urmatoarele probleme: imperfectiuni, pori dilatati, luciul inestetic( ar fi ideal pentru mine), roseata ,pete si relief neuniform.
 Un lucru foarte important despre aceasta crema este ca se incadreaza in tiparul dermatocosmeticelor si este stiut ce beneficii aduc si cat de importante sunt aceste produse.
  Produsele dermatocosmetice vin in ajutorul nostru cu numeroase beneficii:

-  Nu contin acei parabeni de care ar trebui sa ne ferim din ce in ce mai mult
- Sunt hipoalergenice : Textura lor nu permite declansarea vreunei alergii
- Sunt noncomedice - Porii nu sunt sufocati astfel riscul aparitiei punctelor negre si a cosurilor este diminuat considerabil.
- Sunt testate dermatologic pe pielea sensibila


Ca urmare m-am hotarat sa particip la campania oferita de Miu Miu  si sa sper ca voi apuca sa testez crema pentru a impartasi cu voi experienta mea.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...