miercuri, 11 aprilie 2012

Cadouri de la iepuras

 Pentru ca am fost o fetita cuminte anul acesta 0:-) iepurasul s-a gandit sa vina mai repede la mine;de data asta cadouasele fiind produse cosmetice si mi-a adus cam tot ce stia el ca am nevoie.
             

    *   Fondul de ten MaxFactor Colour Adapt mi-a facut cu ochiul de ceva vreme. Auzind ca are o acoperire medie spre mare,ca se adapteaza nuantei tenului si este destul de rezistent am hotarat sa mi-l cumpar. Daca e bun sau nu va voi spune mai incolo printr-un review. Pret 38 de lei.



    * Fondul de ten MaxFactor Pan Stick - eu il voi folosi ca un corector. Are o acoperire deosebit de buna si miroase superb, dar vom vedea pe parcurs cum se comporta   . Pret 20 de lei



 *   Rujul este foarte dragut.Pe buze se vede o culoare naturala de roz spre corai.Firma lui nu cred ca este cunoscuta LUOY Paris( eu l-am achizitionat de la un magazinas de la metrou Crangasi) Pret 6 lei.



    * Rimelurile au fost intodeauna o pasiune pentru mine( cred ca am colectie deja :)) Acesta promite sa dea volum si alungire genelor, dar cum am mai spus vom vedea pe parcurs cum se comporta.Pret 14 lei.


* Creionul de sprancene imi place ca vine cu acea periuta pe capac desi eu folosesc o perie speciala pentru ele. Ca nuanta este maro inchis si a costat doar 7 lei


 Voi ce cadouase ati primit de pasti?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...