joi, 12 aprilie 2012

Review Paleta „Complexion Perfection” ELF

In ziua de azi cosmeticele sunt la tot pasul dar trebuie sa stim sa facem diferenta intre un produs cosmetic de slaba sau de buna calitate. Firma E.l.F. este renumita pentru gama variata de produse cosmetice pe care o detine dar si pentru calitatea produselor lor. De la ei mi-am comandat de vreo 3-4 ori dar niciodata nu mi-a parut rau. Comanda a ajuns repede in 3 maxim 4 zile si nu am avut vreo porblema cu unul dintre produsele comandate. 

Cum zic chiar ei E.L.F. este un fenomen revolutionar in lumea cosmeticelor, facand femeile sa treaca de la brandurile mult mai scumpe la brandul lor. De data aceasta mi-am ales de la ei Paleta "Complexion Perfection "

 
* Ce spun ei :  Creaza un ten uniform si radiant, care va arata minunat si sanatos.Formula usoara uniformizeaza nuanta tenului si absoarbe excesul de grasime.Lumineaza, matifiaza si neutralizeaza tenul. Nuantele trebuie sa se amestece una cu cealalta deoarece nuanta albastra neautralizeaza oranjul, verdele neutralizeaza roseata, rozul neutralizeaza griul si galbenul ilumineaza tenul.

Ingrediente : Mica, Talc, Magnesium Myristate, Polymethyl Methacrylate, Nylon-12, Titanium Dioxide, Octyldodecanol, Dimethicone, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Silica, Sodium Dehydroacetate, Boron Nitride

Greutate :13.5 grame


* Ce cred eu:  Dupa cum v-am spus eu am probleme cu excesul de sebum, deoarece am tenul mixt cu tendinte de ingrasare in zona T. Pentru mine aceasta pudra este perfecta deoarece chiar matifiaza si neutralizeaza tenul ...dar nici vorba de iluminare. Imi place ca am zile cand nu suport fondul de ten si atunci imi aplic aceasta pudra care rezista destul de mult, si pot spune ca actioneaza chiar ca un fond de ten cu acoperire usoara. Eu una v-o recomand :)


Pret : 18.00 Ron   . Acum cei de la E.l.f au reduceri si pretul ei este de 14 Ron



Care este produsul voastru preferat de la E.L.F.?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...