marți, 24 aprilie 2012

My first beauty tag

Am primit zilele trecute acest beauty tag de la Raluca, o super fata. O puteti urmari pe blogul ei, Rally's Beauty Highway .   Dupa cum reiese si din titlu este un tag de beauty cu 5 intrebari din lumea cosmeticelor. Dar sa nu mai pierdem timpul si sa incepem

1) Ce produs de makeup "high-end"( produs de lux) ai dori sa iti cumperi?

Hmmm de multe ori m-a tentat Fondul de ten Studio Fix Fluid de la M.A.C. Am vazut numai reviewuri bune despre proprietatile sale si desi mi-l doresc destul de mult iar pretul lui nu este foarte mare as putea spune( 150 de lei) ceva parca nu ma lasa sa mi-l iau :)) Sper ca pe viitor sa imi fac mai mult curaj ca sa il pot testa.

2)Ce produs de makeup din categoria "low-end" ai vrea sa iti cumperi?

Well...aici mi-ar trebui pe putin 5 postari ca sa scriu tot ce as vrea sa imi cumpar din aceasta categorie..dar ca idee: as vrea sa imi completez colectia de palete Sleek( o am doar pe cea Oh so Special) si cat mai multe oje Flormar; de asemenea produsele Elf nu sunt de neglijat ..chiar acum sunt in asteptarea unui pachet de la ei( zilele urmatoare voi face un Elf Haul)


  
3)Care este acel produs pe care il detii, dar ai vrea sa cumperi mai multe?

Unul dintre produsele pe care le ador este primerul de la BareVitamins.Este hidratant, matifiaza tenul si este un ajutor minunat prin faptul ca rezista foarte mult fondul de ten pe fata dupa aplicarea lui.Contine silicon si cantitatea sa este suficienta-30 ml ( iti ajunge cam 5 luni) deoarece 2 picaturi sunt suficiente pentru intreaga fata. Iar ca pret zic eu ca totusi este accesibil - 60 de lei



4)Care este produsul pe care ti-l doresti dar pe care niciodata nu il vei avea?

Orchidee Imperiale Next Generation de la Guerlain (in jur de 320 de euro). Cu ajutorul tenul  va arata mereu tanar deoarece aceasta crema are rol de reintenirere celulara.Ingredientele secrete ale acestui elexir de tinerete sunt exctractele din trei specii de orhidee imperiale.



5) Care este produsul pe care ai de gand sa il cumperi/ti-l doresti datorita influentei unui beauty guru?

Well, citind si "rasfoind" blogurile din afara, m-am indragostit de setul de pensule de la Sigma Make Me Up Brush Kit si am planuit ca pana de ziua mea sa ma cadorisesc cu el. Arata foarte bine si in plus pensulele sigma au o calitate excelenta.

Acum nu vreau ca Raluca sa creada ca ii fur ideea dar si mie mi-ar placea ca voi sa faceti acest tag si sa imi lasati raspunsurile in comentarii :) De asemenea mi-ar placea sa stiu raspunsurile bloggeritelor pe care eu le urmaresc cu privinta la acest tag . MiuMiu   Anda   MissRux  Sudessa


Va pup :*
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...