miercuri, 25 aprilie 2012

Mini Haul Elf

Hey , azi sunt fericita ..mi-a sosit comanda de la Elf in sfarsit! Desi livrarea comenzii a durat cam mult(am plasat comanda miercurea trecuta) si chiar daca nu am primit acel produs cadou la cele  6 produse  comandate, sunt incantata de produsele pe care le-am asteptat.

Sa incepem cu Primerul Mineral pentru fata.Pentru ca primerul meu preferat de la BareVitamins este pe terminate, mi-am facut provizii din timp si citind pe net reviewuri despre anumite primere, m-am decis la acesta.Cei de la Elf spun ca a fost special creat pentru a combate excesul de grasime, porii dilatati si ridurile fine.
Pret 34 lei.
Greutate 14 grame


Ingrediente :Cyclomethicone, Dimethicone Crosspolymer, Silica, Penoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Propylparaben





Pudra Bronzanta in nuanta Luminance am achizitionat-o pentru a o folosi ca un iluminator.Am vazut ca este foarte buna si chiar recomandata de alte fete. Se aplica cu ajutorul pensulei pentru pudra pe pometi,nas si frunte.
Pret 8 lei .
Greutate 5 grame

Ingrediente:Talc, Mica (CI 77019), Paraffinium Liquidum (Mineral Oil), Titanium Dioxide, Zinc Stearate, Kaolin, Petrolatum, Methylparaben, Propylparaben, Iron Oxides (CI 77491 , CI 77492 , CI 77499), Red No.27 Lake (CI 45410), Red No.7 Lake (CI 15850), Yellow No.5 Lake (CI 19140), Blue No.1 Lake (CI 42090), Ultramarines (CI 77007).

Despre primerul pentru ochi de la Elf sigur ati auzit..pentru pretul atat de mic pe care il are isi face treaba excelent. Cu ajutorul lui fardul rezista mai mult pe ochi, iar nuanta fardului care se aplica dupa acest primer va fi mai intensificata.Nuanta primerului ales de mine este Sheer

Pret 8 lei


Ingrediente: Cyclopentasiloxane, Octyl Palmitate, Disteardimonium Hectorite, Dimethicone, Kaolin, Triacontanyl PVP, Propylene Carbonate, Titanium Dioxide, Barium Sulfate , Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499), Mica (CI 77019).

Tusul de ochi l-am mai cumparat de 2 ori pana acum.Prima data mi-a ajuns uscat ..groaznic, iar a doua oara am ajuns sa ma indragostesc de el. Imi place ca are pensulica moale si pot trasa cu ea linii subtiri..asa cum imi place mie.
Stiu ca au fost ceva probleme cu tusul acesta referitor la culorile maro si mov..deoarece in realitate difera, dar pana acum eu nu am avut nici o problema de acest gen.

Pret 8 lei
Greutate 5 ml

Ingrediente:Aqua(Water), Cyclomethicone, PVP/VA Copolymer, Methylparaben Propylparaben, Fragrance(Aroma), Iron Oxides (CI 77491 , CI 77492 , CI 77499, Blue No.1 Lake (CI 42090)



Quad-ul Luxe a fost cam dezamagitor pentru mine..deoarece din pozele de pe net mi se parea mai marisor dar e atat de mic..oricum avand in vedere pretul la fel de mic ca si fardul , nu imi pare rau ca am dat banii pe el.Are niste nuante superbe de auriu/caramiziu/maro .Eu il voi folosi petru realizarea machiajelor de zi.

Pret 8 lei
Greutate 2.5 gr

Ingrediente Talc, Mica, Zinc Stearate, Kaolin, Paraffinium Liquidu(Mineral Oil), Petrolatum, Bis-Diglyceryl Polyacyladipate-2, MethylParaben, Propylparaben, Iron Oxides (CI 77491 , CI 77492 , CI 77499), Manganese Violet (CI 77742), Mica (CI 77019), Titanium Dioxide (CI 77891), Yellow No.5 Lake (CI 19140), Red No.40 Lake (CI 16035), Ultramarine Violet (CI 77077), Blue No.1 Lake (CI 42090)


Pensula pentru ochi " Blending eye" m-am decis sa o iau deoarece pensula pe care o aveam eu pentru blending de la Sigma s-a cam uzat. Cei de la Elf spun ca putem folosi pensula pentru mai multe lucruri: pentru a aplica pudra, pentru a aplica corectorul lichid. Eu o voi folosi doar pentru "amestecarea" nuantelor de farduri

Pret 8 lei


Care este produsul vostru preferat de la Elf sau ce v-ar placea sa va comandati?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...