sâmbătă, 30 martie 2013

Schimbare de look cu ajutorul stilistului Mihai Stoica + Super Concurs

 De cand ma stiu am fost adepta schimbarilor de look in ceea ce priveste nuanta , tunsoarea parului, iar in ultimul timp chiar aveam nevoie de o astfel de schimbare. Navigand pe Facebook,zilele trecute am dat peste pagina stilistului Mihai Stoica  si recunosc ca mi-a placut mult ce am vazut..asa ca am trimis un mesaj in vederea unei programari(am fost programata vineri pe 29 martie). Mi-a placut disponibilitatea lui si promptitudinea de a raspunde la mesaje. 
 El lucreaza in cadrul salonului Just Nails ce se afla in zona Piata Romana, Str. Lascar Catargiu nr.16. Cand am ajuns la salon nuanta parului meu era aceasta :


Recunosc ca la intrarea in salon , am fost putin reticenta ..deoarece incaperea in care isi desfasoara activitatea este destul de micuta.(.dar din cate am inteles pe viitor isi va muta locatia)
Eu am ales pachetul de 175 de lei ce consta in :

* Decolorat/Decapat fara limita de pudra decoloranta profesionala Silky Italy
* Vopsit fara limita de tuburi cu vopsea profesionala Silky Italy
*Tuns
*Spalat
*Masaj Capilar
*Tratament 
*Protectie
*Luciu
*Coafat perie lejer
*Styling

Programarea mea era la ora 12:00 dar am ajuns mai devreme cu 30 de minute si nu am fost lasata sa astept. S-a ocupat de parul meu ca un adevarat profesionist si desi majoritatea "stilistilor" imi spuneau ca nu am cum sa imi fac decapaj fara sa ajung cheala, el a reusit sa imi pastreze tot parul :))
Stiu ca decoloratul distruge parul dar mie chiar nu mi-a afectat parul deloc( probabil datorita produselor profesionale folosite de el) Dupa ce am iesit din mainile lui parul meu arata asa :



Din punctul meu de vedere este un pachet promotional  foarte avantajos..Dar pe pagina lui gasiti mult mai multe pachete promotionale.Din cate am vazut, cel mai cerut este pachetul de 89 de lei ce contine mai toate beneficiile pachetului de 175 de lei fara decapaj.

Eu una o sa revin la el de cate ori o sa am ocazia si vi-l recomand si voua cu drag


Si cum stiu ca si voi va doriti o schimbare de look Mihai Stoica in colaborare cu Love Diva Romania va ofera 2 premii pentru 2 fericite castigatoare ce constau intr-o schimbare de look. Concursul este deschis pana pe 10 aprilie  si va puteti inscrie aici.
Regulile sunt simple :

1) Like paginilor Mihai Stoica  si Love Diva Romania
2)Like & Share pozei respective
3) Sa lasati un comentariu cu nuanta dorita de dumneavoastra pentru schimbarea de look.



Succes! :*
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...