vineri, 29 martie 2013

Review Sampon + Balsam John

De cativa ani sunt in cautarea samponului si balsamului perfect..si de data asta cred ca le-am si gasit. Din comert cred ca am incercat tot ce e posibil : Garnier, Syoss, Elseve, Dove, Nivea, Gliss si multe altele si nici un sampon/balsam nu a reusit sa faca pentru parul meu ceea ce promitea( din contra imi provocau matreata si imi ingrasau parul de pe o zi pe alta) 
De curand mi-au ajuns in maini produsele John Frieda: mai exact samponul si balsamul din gama Brilliant Brunette care arata asa :


La inceput recunosc ca aveam o relatie iubire - ura cu samponul ...imi facea cojite mici pe scalp..si mi-l ingrasa foarte repede,dar in acelasi timp mi-l lasa si foarte matasos. De aceea o saptamana l-am pus in asteptare si de cateva zile am inceput sa folosesc iar aceste produse. Acum chiar imi plac..imi lasa parul moale,catifelat si ..incredibil de stralucitor. Nu stiu ce s-a intamplat la primele folosiri dar ..tind sa cred ca poate parul/scalpul meu nu era obisnuit cu el si de aceea a reactionat asa.

Puncte forte : - ambalajul ( poate fi folosit pana la ultima picatura)
                       - mirosul ( au un miros incredibil ..de caramel)

Puncte minus :  contin iritanti .


Ingredients : Water; Sodium Laureth Sulfate; Sodium Lauryl Sulfate; Dimethicone; Laureth-16; Glycol Distearate; Cocamide MEA; Lauramidopropyl Betaine; Myristyl Alcohol; Theobroma,Cacao (Cocoa) Extract; Pearl Powder; Polyquaternium 7; PPG 9; Malic Acid; Laureth 4; Polyquaternium 10; Laureth 25; Laureth 10; Benzyl Alcohol;


Le puteti achizitiona de pe site-ul Cosmetice.net


P.S : Urmeaza un articol cu experienta mea din salonul Just Nails (schimbarea mea de look cu ajutorul stilistului Mihai Stoica)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...