sâmbătă, 2 februarie 2013

Review Serum pentru intindere si stralucire Balea


Azi am dat o fuga pana in DM pentru a cauta Revlon Colorstay..dar cum nu am gasit nuanta potrivita..am zis sa nu plec cu mana goala, si bine am facut. Am cumparat acest ser pentru intindere si stralucire de la Balea pe care il ador.


Ce zic ei :

Balea ser pentru intindere si stralucire. Netezeste structura firului de par cu efect anti-frizz.Par intins fara a folosi placa , par intins si matasos cu un efect de stralucire care dureaza.Serul pentru intindere si stralucire de la Balea ofera o senzatie de suplete si reflexe stralucitoare.Formula eficienta anti-frizz tine parul sub control, facandu-l moale si placut la atingere.Intinsul parului imbunatateste reflexia luminii, suprafata acestuia devenind stralucitoare
Mod de folosire : aplicati pe parul umed pe toata suprafata parului si masati usor. Nu clatiti, periati in timp ce folositi uscatorul de par apoi coafati cum doriti.

Ce zic eu:

Nu am rezistat tentatiei de a nu-l testa imediat ce am ajuns acasa si bine imi pare :)

*Am inteles ca are in continut silicon ceea ce face parul sa fie usor de descurcat si lucios
*Imi place enorm de mult aspectul care il lasa parului meu..un par stralucitor si sanatos.L-am folosit dupa instructiunile de utilizare :perie + uscator .
* Mirosul imi place..floral-dulceag ..singurul minus ar fi ca mirosul  nu persista mai mult de 3 ore in par
* Nu imi lasa parul electrizat cum au facut celelalte serumuri folosite: Avon cu ulei de argan, Londa, L'oreal, etc.
* Cu siguranta il voi cumpara din nou
* Il recomand deoarece cu ajutorul lui am obtinut efectul parului aranjat in salon


Nota 10/10

Cantitate :50 ml
Pret : 13 lei
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...