vineri, 11 mai 2012

Testeaza si tu noua crema Normaderm alaturi de mine

 In urma campaniei Normaderm de la Vichy organizata pe blogul lui Miu Miu am castigat aceasta crema si sansa de a organiza pe blogul meu un concurs in care sa ofer 6 premii cititoarelor mele, sansa de a testa aceasta crema impreuna cu mine.


Pachetul format din aceasta crema si gelul de curatare de la Vichy le-am primit marti dimineata, dar din cat am apucat sa testez mi-am format urmatoarele impresii:


* consistenta cremei este una fluida
* luciul tenului nu mai este o problema pentru mine 
* roseata a disparut
* porii sunt vizibil diminuati




In concluzie, imi place foarte mult aceasta crema si cu siguranta o sa o cumpar in fiecare luna.
Ingrediente : LHA( microexfoliant) Acid glicolic(ajuta la regenerarea pielii) acid salicilic, glicerina si uleiuri emoliente.


Daca aveti un ten cu probleme ca : pori dilatati, imperfectiuni, luciu, roseata, relief neuniform va invit sa va inscrieti la urmatorul concurs :


Ce trebuie sa faceti:


* Sa lasati un comentariu in care sa-mi povestiti problemele tenului vostru
*Sa dati like paginii mele de facebook Flavia's Place
* Sa urmariti blogul prin GFC


ATENTIE ! O persoana are dreptul de a participa la acest concurs pe un singur blog, iar persoanele care au participat anterior la aceasta campanie si au castigat nu mai au dreptul de a participa,
Castigatoarele le voi voi alege eu . Durata concursului 11.05.2012 - 16.05.2012
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...