luni, 28 ianuarie 2013

WishList 2013


 Pentru ca am lipsit destul de mult o sa incep cu wish-listul meu pe acest an.Poate o sa vreau cam multe lucruri dar tinand cont ca mai este timp pana in 2014 cred ca am timp sa le achiztionez/indeplinesc pe toate.

Sa incepem cu nr.1 de pe aceasta lista :

* Perie rotativa Rowenta - In ultimul timp vad ca este din ce in ce mai cumparata si recomandata aceasta perie rotativa..nu toata lumea isi permite sa "adoarma" in salon, asa ca Rowenta CF 9220
 este cea mai buna solutie daca vrei un look demn de invidiat. Cu ajutorul ei poti realiza bucle superbe sau iti poti indrepta parul.



     *  Fondul de ten Mac Studio Fix Fluid- in perceptia mea orice fata ar trebui sa aibe un produs mai bun(profi sau nu) pe care sa il foloseasca atunci cand merge la o ocazie mai speciala sau nu neaparat..cand simte ea nevoie sa fie speciala! (nu stiu daca m-am facut inteleasa :)) Acest fond de ten este unul dintre cele mai recomandate pentru o acoperire foarte mare si desi costa 125 lei( destul de multicel..sper sa il achizitionez anul asta)



* Iluminator pentru fata si corp Sleek Glo Peach Shimmer- in ultimul timp am devenit o fana a blushurilor si iluminatoarelor, iar acesta arata atat de bine incat nu cred ca ii voi putea rezista :)
*John Frieda - Gama Brilliant Brunette- as putea spune ca samponul si balsamul din aceasta gama sunt pe locul 2  in lista mea.Sunt folosite de foarte multe persoane si am vazut ca hidrateaza si dau un luciu minunant parului...deci le vreau ! (p.s in martie cred ca le primesc :)) )




 * Mythic Oil L'oreal - mi-am dorit sa testez acest produs inca din vara lui 2012 dar am tot amanat momentul si acum am inteles ca trebuie sa il am..mi-am cam neglijat parul si in ultimul timp a devenit destul de aspru si deteriorat,iar din ce am vazut prin blogosfera L'oreal mythic oil a devenit sfant pentru orice tip de par 
      
 *Balerini - pentru primavara si vara aceasta vreau vreo 5 perechi de balerini sau chiar mai multe :)) Imi plac foarte mult, sunt comfortabili si ii poti purta cam la orice.
* Sa dau jos 5 KG pana in vara ! Procedeu deja inceput de acum o luna prin 10 abs turbo fire, brazillian butt si provocarea facuta de instructorul Dorobat Doru (2710 genoflexiuni - in 15 zile. Provocarea o puteti gasi aici .



* Vacanta in Turcia.. In realitate acest lucru  mi-l doresc cel mai mult. 5 zile de vacanta in Kusadasi in aceasta vara. Relaxare pe o plaja frumoasa si o sedinta buna de shopping .. Kusadasi anul acesta te vizitez :)) 



Sunt sigura ca odata cu trecerea timpului o sa mai adaug sau o sa mai inlocuiesc lucruri din wishlist :)). Voi aveti un wishlist pentru 2013?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...