miercuri, 4 aprilie 2012

Wishlist primvaratic

Hello,

Primavara a sosit si o data cu ea, ideile mele in privinta cosmeticelor ( si nu numai )au inceput sa se inmulteasca. In fiecare anotimp imi fac un wishlist pentru a vedea la sfarsit ce am reusit sa imi cumpar din tot ce mi-am propus si iata ce vreau in primavara asta : 


1)Placa pe care o am eu are ceva vechime si aceasta placa de la Remington modelul s6600 mi-a captat atentia de cand am vazut-o prima oara :) Ea este fruntasa in wishlistul meu 

2) Paleta Sleek Monaco...am tot vazut reviewuri despre ea pe bloguri si mi se pare interesanta,plus ca mai tot timpul folosesc culori neutre si de data asta vreau sa incerc si ceva mai colorat ;

3) Iluminator Sleek pentru fata si corp...de ceva vreme tot caut un iluminator care sa imi placa si de acesta m-am indragostit..trebuie neaparat sa ajunga in manutele mele.



4) Stippling Brush Real Tehniques...aceasta pensula am observat-o tot prin niste reviewuri si mi-a atras atentia.Am inteles ca isi face foarte bine treaba deci... trebuie sa fie a mea :))

5) Konad Nail Art - Miu Miu ma tenteaza in fiecare zi cu modelele sale superbe realizate cu ajutorul placutelor Konad. Dupa cum v-am zis eu sunt adepta manichiurii simple, dar asta pentru ca sunt stangace in modele :D Sper sa mi achizitionez cat mai curand niste placute pentru a realiza  modele frumoase fara a fi nevoita sa merg la salon :))


Voi ce wishlist aveti pentru primavara sau ce produse va fac cu ochiul din wislistul meu?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...